rubrik torka

jag sov ju hos min älskling igårnatt också, skola idag och vi försov oss, men det var ju så mysigt att ligga bredvid varandra under ett skönt och varmt täcke. vi skulle börja halv nio, men det var ungefär då vi satte oss på bussen hihi så vi var i stan vid halv tio och bussen till skolan (vi går på olika skolor men dom ligger typ bredvid varann!) gick tjugo i, så vi gick in på subway och köpte varsin macka! oo den var god!

hade missat matten och lite av svenskan så jag hade halv svenska lektion och engelska.. efter det var det lunch och vi fick semlor i matsalen! slutade klockan 12.. så jag känner att jag hade kunnat stanna kvar hos Robin och sova istället hehe!

väntade iaf på stan tills R slutade halv fyra, skulle följa med honom hem och hämta mina saker som jag lämnade kvar imorse.. halv åtta tog jag bussen hem, kom hem vid nio ungefär, duschade och nu ligger jag här nyduschad, nyrakad och i en nybäddad säng, såååå skönt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0