gå till bussen om en kvart

bion börjar inte förens tio i nio, men det tar en timme ungefär att åka in med bussen. Det är jag, robin och sandra som tar bussen, sen möter vi upp mange i stan, planen är att sätta oss på ett fik ett tag, säkert storken, och ni som läser "blondaas" blogg haha vadå kändiskafé? knappast några kändisar där haha!
jag och älsklingen måste köpa cigg också.. men det löser sig väl, tjugo över åtta måste vi hämta ut biljetterna iaf, har duschat, sminkat mig och klätt på mig så jag är förberedd för att gå till bussen, skulle slängt in dagens outfit och facelook om jag hade haft min dator och en kamerasladd..

kameran följer med iaf, om det blir bilder så lägger jag in dom sen någon annan dag ;)

aja ha det så bra ikväll för det ska jag ha!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0