dags för att bli gaddad!

åh jag hade ingen lust att gå till skolan imorse, fyfan vad trött jag var haha hade sovit riktigt dåligt!
Agnes fyllde år idag (grattis gumman), hon fick ett hello kitty läppglans av mig hehe.

slutade tidigt idag, gick med jessica, jesper och philip till marknaden på vaksalatorg, där dom säljer godis, smycken, väskor och grejer. det var mysigt, men stort är det ju inte direkt ;)

jag ska dit imorgon med R för att kolla lite mer på ringar... aja sen ska han hem till mig och göra mig sovsällskap!

kommer ni ihåg att jag skulle ha tatuerat mig förut någon gång i oktober? nej antagligen inte, men jag hade bokat tid iaf, fast sen blev det inte av. men nu funderar jag på att ringa och beställa tid! jag är så sugen på att göra det och vill fortfarande ha min fjäril i nacken, vi får se hur det blir, det lär skrivas mer om det om jag känner mig själv rätt haha.

ikväll är det final i paradise hotel, det ska jag se på!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0