min första kärlek (från listan)

den här var svår, den första som jag ville vara kär i, eller kanske trodde att jag var kär i eller då jag insåg att jag verkligen var det på riktigt? den första jag pussade eller den första jag älskade?


under tiden i 1an-4an var jag väl "kär" i killar varje vecka haha ni vet "får jag chans på dig" "ja" så tog det slut en vecka senare? ;)

i början av åttan hade jag vad jag tyckte då ett seriöst förhållande, men om jag tänker tillbaka så var det inte vad jag skulle kalla seriöst idag.

efter det hade jag väl några "på Gn" och en till kille och då var jag väl kär, tror jag?

men helt ärligt måste jag nog svara min pojkvän som jag har nu, för jag har inte känt såhär starkt för någon annan såhär länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du menar med din text, men eftersom du skrev "på såhär länge" låter det som att du faktiskt har känt så tidigare. För om du har det så betyder väl det att den personen som fick dig att känna så var den första? :) Men det är ju bara som jag tolkar texten :)

2010-12-02 @ 18:10:42
Postat av: Jacqline

Var lite snabb i fingrarna, nu vet du vem som skrev :)

2010-12-02 @ 18:11:15
URL: http://jacqlinee.blogg.se/
Postat av: Jacqline

Ja, då förstår jag vad du menar :) Alltid kul att höra när folk har hittat sin kärlek, hoppas ni får en fin jul ihop! :)

2010-12-02 @ 18:31:51
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0