27 december

hejhej! gick upp strax innan elva imorse och runt halv tolv åkte vi in till stan, jag och robin blev avsläppta vid gränby, började med att gå till game och där var vi ett bra tag! ;) sen blev det lunch på burger king, sen ännu mer affärer både jag och robin fick med oss en del saker hem! jag köpte; ögonbrynsfärg, rakblad, bh och en skjorta. har fortfarande rätt mycket pengar kvar så ska ta en tur i stan också! ;) kom hem runt åtta kanske? och nu sitter robin och spelar ett av sina nyinköpta spel på xboxet.. jag hoppas att han inte ska spela så länge till för jag vill se på film hehe har  ni shoppat något under rean?

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

Hejan ska vi följa varandra på bloglovin ??

2010-12-27 @ 22:12:01
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0