21 december

hejhej!

sitter hemma hos robin och ska kolla på finalen av ung och bortskämd snart.. tycker egentligen inte att någon av dom förtjänar att vinna, speciellt inte tjejerna!


imorse så gick jag till skolan, vi hade svenska men såg bara på en film - trolltyg i tomteskogen haha men den är rätt rolig ;)

sen hade vi klassträff eller vad jag ska kalla det, fick lite godis hade frågesport, mitt "lag" vann. sen var det grillning men jag tycker inte om korv och inte om äppelglögg så jag tänkte ta bussen, men det tänkte alla andra också, både från min skola och john bauer som ligger nästan bredvid. stog precis där bussen stannade men blev ganska snabbt bortdragen och intryckt i kanten på bussen, j*vla idioter folk var...

jag och madde gav upp och gick till en annan buss!

tog sen bussen hem till robin, som låg och sov, men han hade lämnat nycklar åt mig som tur var! la mig bredvid honom och somnade jag också hehe ;)

har ätit mat och myst, nu börjar programmet!
2010-12-21 @ 20:03:43 vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0