2 december

idag är det två år sen jag och robin träffades första gången :D

guud vad skönt det var med sovmorgon imorse! hade dessutom bara en lektion, iofs var den typ 3 timmar kanske? och vi drog över tiden med en halvtimme... menmen! ;)

hade redovisning idag och det gick bra, jag hade med mig ett gosedjur som jag hade fått från radisson när jag var där för 8 år sedan och hon tyckte att det var ju jättebra haha och tyckte att jag skulle maila radissons huvudkontor, så får väl göra det kanske ;)

var på stan en liten stund men åkte hem, stannade till på ica och köpte hem lite mat till mig eftersom det bara är jag som kommer äta hemma ;)



okej hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0