min helg!

har inte blivit ngn uppdatering som ni märkt ;)

fredags; var tvugna att åka till robins pappa och hämta lite grejer som robin skulle ha, åkte hem till mig igen, då hade klockan blivit kanske tjugo i sju? tio över kom de vi skulle ha kräftskiva med, började äta runt åtta tror jag.. det var gott, jag gillar kräftor mer för varje gång jag äter!

klockan tio över nio sa vi hejdå och tog bussen till joel där våra kompisar var och hade trevligt och sådär. var väl där i en timme sen gick vi och kollade läget i ekonomikum, massa folk där så det var kul! stannade där resten av tiden och kom hem igen runt två..

lördag: vaknade halv två, resten av familjen åkte till mina kusiner men jag stannade hemma,  spenderade över en timme med att leta efter min katt som var spårlöst borta, han kom inte fram när man ropade eller lockade med mat. vi trodde att han hade smitit ut och fick lite lätt panik när han helt plötsligt kom fram, jag misstänker att han låg i en byrålåda men är inte säker.

sen gick vi och köpte en pizza och gott till senare. sen kollade vi på sagan om ringen 2 och 3 och somnade vid ett kanske.

idag vaknade vi halv tolv av att några skitungar skrek utanför, jag fattar inte hur föräldrar kan låta sina barn springa runt och skrika hursomhelst när det är lägenheter dom bor i?! funderar starkt på att sätta upp lappar i trapphusen och säger åt dom att barnen får skrika inne hos sig!

kollade på tv och duschade, robin hämtades vid tre och jag storstädade mitt rum när han hade åkt, det tog en timme och tjugo minuter! nu kollar jag på paradise hotel och väntar på mat, ska troligtvis ut och träffa alva senare också!

vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: - aboutingk♥

Kjempe fin blogg! legge igjen en kommentar tilbake? :D

2010-08-22 @ 17:08:51
URL: http://www.aboutingk.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0