guess who..

gissa vem som fick jobbet? jo jag! men jag ska tacka nej faktiskt.. kände att det inte riktigt var rätt ställe för mig, ska vänta till jag är 17 och kolla på ett annat ställe, om en månad ungefär.. känner mig lite väl kräsen menmen haha ;)

hur var det i skolan då.. jo det ska jag berätta,först hade vi SO vi skulle typ va inne på Nationalencyklopedin och kolla vad massa politiska ord betydde, njaa inte så kul. sen var det rast och efter det den där andra ARL lektionen, (ni vet jag pratade ju om den igår) igår var det arbetsmiljö och säkerhet och idag var det projekt och företagande, det var ganska kul faktiskt, sen var det lunch.. pannkakor och efter det Hotell B men jag skulle ju iväg på en intervju så gick tidigare..

mötte alva i stan också, hon skulle till det ställe jag ska söka till när jag är 17 , så jag följde med henne och väntade medans hon intervjuades!

nu är jag hemma och gör inget speciellt ska kolla på paradise hotel som vanligt hehe ;)

hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0