fredagen

hade sovmorgon till halv elva, sen var det turism, lunch, turism, hotell B - då vi var på upplandsmuseét. gick med Robbin till darkwell för han ska pierca tungan. sen mötte jag  "min" robin och vi åkte hem till mig, stackarn var förkyld och lite tung i huvudet. jag hade köpt en muffins till honom för att jag tyckte lite synd om honom... vid kvart i sju åkte vi till hans pappa på kräftskiva det var riktigt kallt men trevligt, med kräftor, väldigt god paj och en mumsig tårta till efterrätt! vi var kvar där till kvart i två ungefär då vi fick skjuts hem till mig av robins mamma.

vaknade vid tolv idag, robin är ännu mer förkyld och jag har ont i huvudet, antagligen för att vi satt ute i 4 graders kyla igår..

idag kommer vi vara ensamma hemma hos mig, vi ska ha harry potter marathon men god mat och lite onyttigheter, men det förtjänar vi ;)

aja det var min fredag och dag idag.

ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0