tv hela kvällen

hello bitches :)
kunde inte sova inatt heller, somnade runt tre- inte bra! så jag hängde väl inte med så jättebra i skolan idag hehe!
har inte hänt så mycket idag, var med jessica en stund efter skolan medans hon skulle vänta på sin buss. sen åkte jag hem och har varit här sen dess! Ser iaf fram emot kvällen lite för nu är det idol och efter det dubbelavsnitt av desperate housewifes som jag typ älskar!
Imorgon slutar vi tidigt och senare på dagen ska jag och min pojke äta på kinaresturang sen ska han sova hos mig för jag fyller ju år på torsdag som sagt, guud vad mysigt det kommer bli. sen ska vi två, sandra och en kille hon känner gå på bio på lördag, det blir väldigt skoj.

nej nu blir det tv puss.

såhär blev föresten mitt skolfoto haha inte speciellt nöjd menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0