fyfan vilken dag

som vanligt var jag hos R i helgen och vi/han bestämmde att vi skulle ha internetfri helg så det blev inget bloggande.

aja igårkväll kunde jag verkligen inte sova, det gick inte! somnade iaf tillsist runt två-halv tre för att vakna halv fyra igen för att jag frös. virade in mig i täcket och försökte somna om men det var helt kört! somnade sex. väckarklockan ringde en kvart senare. oh yes vilken härlig natt!
 
Efter det var hela dagen förstörd, börjar med att jag sätter på mig varenda klädesfram in och ut eller bak och fram. sen får jag springa till bussen utan frukost och krockar med huvudet i sidospegeln på bussen när bussen väl kommer.

börjar denna härliga dag med matte följt av engelska och svenska oooh ja vad härligt! äcklig lunch, sen hotel fick kolla på film då och det var rätt chill ioförsig.

sen ner på stan, köpte ytterligare en bh och en stickad tröja :) älskar att köpa nya kläder!

nej nu ska jag faktiskt försöka sova, vill inte att morgondagen ska bli förstörd hehe.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0