dålig på att uppdatera!

jag vet, men är så jävla trött på dagarna även om jag lägger mig tidigt är jag ändå helt sjukt trött ändå. men aja det ha väl inte direkt hänt något speciellt, gått i skolan och varit med robin typ haha det är min vardag liksom. men idag var jag faktiskt inte med honom! ne jag har varit själv idag och tagit det lugnt har varit på riktigt dåligt humör hela dagen utan något bra anledning. imorgon slutar vi tidigt då blir det att åka ner på stan med jessica, äta och sen ska hon tatuera sig och jag ska följa med henne som stöd eller vad man kan kalla det. det blir nog bra :)

nu sitter jag och kollar på idol och äter morötter hehe. efter blir det kändisdjungeln heja Karl-Petter för fan :D haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0