dålig dag

vaknade helt på fel sida och hade verkligen ingen lust att gå upp! Bara sega lektioner idag och jag sov nästan ingenting så jag kan inte säga att jag speciellt sugen på att gå till skolan idag, men jag gick endå! om det hade varit förra året hade jag skolkat, LÄTT!

aja det var iallafall matte, svenska, engelska, lunch, datakunskap och sen idrott. men var inte med på idrotten, är förkyld, suck.

åkte hem till älskling ett tag, och typ sov haha vi skulle ha kollat på film men när det var mat kunde jag inte äta någonting och kände mig sjukt illamående så det blev ingen myskväll som vi tänkt för jag satte mig på bussen och åkte hem för att förhoppningsvis bli bättre. Så jag tog en varm dusch och nu mår jag lite bättre faktiskt.

har börjat fundera över tatueringen igen, ska ha en fjäril men vet inte om jag ska ha vid höften eller i nacken?! panik.

nu blir det so you think you can dance om en liten stund sen sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0