min helg

gick ju på bio i fredags, sämsta film jag har sett i hela mitt liv, den var så jävla dålig! När den äntligen var slut åkte vi hem till robin och kollade på stuart little haha för att sen sova. gick upp rätt tidigt på lördagen för han hade match, dom vann med 6-3 :)

Efter det hem till mig och kollade lite på tv och så och sen kom farfar för pappa fyllde år så vi skulle äta middag, som inte var så gott tyckte jag då haha. och jaa det blev en rätt sen kväll pga olika anledningar.

och idag vaknade vi tidigt, åkte ner på stan en liten stund och så köpte vi med oss pizza hem och satt och tittade på film, han åkte hem vid fem.

är nu på ganska dåligt humör, vi får hoppas att det gåröver, men tvivlar på det...

ska snart titta på ensam mamma söker och efter det hoppa in i duschen. ha en bra kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0