ligger och kollar på tv..

..how i met youre mother, det är rätt kul.

juste, provet gick faktiskt helt okej! det var ju tur för mig haha, och provet var den enda "lektion" jag hade idag, skulle ha haft kök och matte, men är förkyld så fick inte vara med i köket så jag och jacueline satt ute och "pluggade" sen hade vi provet runt ett och blev klar på tio minuter, matten skulle börja halv tre men orkade inte vänta så länge, gick och pratade med min mattelärare och han sa att jag kunde gå hem och jobba istället fett skönt!

gick på stan med jacqueline, jessica och timmy.  jag köpte ett par leggings, vi åt lite på donken sen gick vi och hängde lite på gamingcentret och kollade på när killarna i klassen spelade.
drog till stationen för att möta upp robin och åkte hem till honom det var mys som vanligt..
och vi ska gå på bio imorgon se den nya skräckfilmen i 3d!

har äntligen fått mitt nya löshår! har tvättat det så provar sätta in det imorgon :)

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0