"jag kan det jag kan"

ja som jag trodde, har inte pluggat ett skit, jag kan inte, det är fullkomligt omöjligt! jag hatar prov och den som uppfann dom!

så nu är det slut med såna tråkigheter, det kommer gå super imorgon ändå! :D
kollade nyss på "dagens man" på tv4+ det är så jäkla kul!

juste! idag på stan kom det fram en tjej till mig,agnes och jacqueline och vill intervjua oss för radio P4 så frågade hon vem vi tyckte skulle vinna nobelpriset i litteratur, det tog ett tag innan vi kom på något så stog där och sa "eeehm... öööh" tillsist kom agnes på "han som skrivit män som hatar kvinnor"  så frågade intervjuaren vad vi tyckte om hans böcker osv.. sen när vi går därifrån kommer vi på att han som skrivit dom böckerna är ju för i helvete död!

haha lyckat :)

har föresten beställt ett supergulligt namnhalsband!

puss

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahaha vad komiskt!;P

2009-10-08 @ 21:23:52
URL: http://misscreator.blogg.se/
Postat av: ellen

hahahahaha :D supersmarta ella (:

2009-10-09 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0