hej!

snart kommer min lilla amatörblogg läggas ner helt har jag en känsla av haha.är så extremt dålig på att uppdatera så det är pinsamt! I onsdags sov min älskling hos mig, fyllde år på torsdage och fick då vakna upp med honom och han gav mig en fin tröja <3 fick lite fina saker av resten av familjen också. på kvällen hade vi middag som jag fick bestämma och robin sov hos mig då också, det är så mysigt! och på fredagen åkte jag till honom och sov. på lördagen fick jag i födelsedags present av sandra att hon skulle bjuda på bio så hon, mange, jag och robin såg flickan som lekte med elden den var asbra, rekommenderas starkt.

åkte hem på söndagen och idag gick jag runt lite med jessica på stan efter skolan :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0