otacksam?

Kan man kalla mig det bara för att jag blev "sur" när jag inte fick någon ny mobil? Lämnade in min mobil på lagning idag för den gick inte att använda. Det kommer ta ungefär 3 veckor för dom att laga och kom igen man kan inte vara utan mobil i tre veckor! Jag frågade om jag inte bara kan få en ny, då den säkert ändå inte kommer gå och laga. Men nej vi har ju "andra hemma som funkar jättebra som du kan använda!"

Men 1. dom mobilerna är gammla
2. dom funkar inte alls jättebra, gissa vrf jag har köpt nya?

Iaf gav jag den nyaste av de gamla ett försök men då står det "sim inaktiverat" så jag har ingen mobil! haha I-landsproblem jag vet men i dagens läge behöver man sin mobil.

 

Okej där fick ni lite klagomål haha. Sitter iaf hemma hos robin nu och ska kolla på film, när han slutat spela... Och på torsdag blir det bio New moon. med Sandra. Det blir mysigt!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0