ojoj dags för uppdatering

jag känner att jag inte har haft något intressant att skriva och vrf blogga bara för att? jag menar "hej det gick bra i skolan nu är jag hemma puss" okej jag vet att jag har några såna inlägg haha men nu ska jag sluta för jag läste igenom min blogg men tröttnade och det går ju inte!

höstlovet iallafall; spenderades med min pojkvän hemma hos både honom och mig. halloween var vi hans pappa. vi hade ladat med skräckfilmer och gjort en riktigt fin pumpa. Åkte hem till Adam ett tag för hans syrra hade halloweenfest och vi skulle skrämma dom lite. vi var väl 6 personer hemma hos honom och rökte vattenpipa och de "stora pojkarna" var väl inte helt nyktra. runt 11 ringde vi hans pappa efter skjuts för jag fick väldigt ont i huvudet. men lovet har varit helt okej!

det är bullshit att man blir utvilad efter lov, jag är bara ännu tröttare och längtar till jullovet och ännu hellre sommarlovet. mammas kusin mejlade mamma för några dagar sen och undrade om vi ville hälsa på hennes familj, som bor i L.A. Jag bangar inte!

var på stan ett tag idag, köpte ny jacka och en mjukisdress som man fick rätt snygg röv i haha.

skriver senare blir kanske någon bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0