i mitt sagoland..

är så jävla trött på hur tjejer ska snacka skit hela tiden, visst jag står väl inte tyst när det snackas skit men är ändå jävligt trött på alla falska brudar som håller på "shit vad hon är jobbig jag orkar inte med henne!" för att någon minut senare när den hon snackat skit om kommer "heeeeej babyy hur äär det"
jag kom och tänka på det idag när jag blev ignored så jag gick och var med några av killarna i klassen ett tag istället, det var mkt skönare på något sätt att bara prata om normala saker utan allt skit inblandat. sen var jag med några tjejer i klassen som jag faktisk nästan aldrig har pratat med men dom var ju roliga haha men det blev nog lite pinsamt på lunchen då en av tjejerna (nämner inte namnet ;)) gillar en kille som går i min pojkvänns klass. Självklart ska min Baby säga det till killen i fråga haha men det var kul för oss andra :)

jag har föresten kommit på att jag sover mycket bättre med min älskling bredvid mig i sängen. Ni vet för ett tag sen skrev jag om att jag sov runt 20 min- 1 tim per natt. så var det även i söndags och måndags. men igår behövde R hjälp med en svenskaläxa och eftersom jag är så himla gullig hjälpte jag honom men det tog lite längre tid än vi hade trott så det slutade med att han fick sova hos mig så vi skulle kunna hinna längre. Och efter lite mys och prat släcker vi lampan och han lägger sig nära och lägger armen runt mig, tror ni inte att jag somnar på 5 minuter och sover som en sten hela natten. Vet inte vad det beror på men jag känner mig trygg med honom så jag önskar att han kunde sova hos mig varenda natt men det går ju inte.. tyvär.

mamma har köpt hem chaite så snart blir det chailatte och dagens man och senare efterlyst.

ni som inte vet vad chailatte är har missat något. min chailatte är iaf gjord på chaite, skummad mjölk och lite socker på det, inga panikdieter här inte. socker ska det va :)

 

godnatt folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0