Godmorgon

Kom hem för ungefär en timme sen, Fick skjuts hem det tyckte jag var snällt! Nu är min mobil helt oanvändbar tror jag har slängt den i golvet tre gånger den senaste timmen. Kanske ska åka till Siba med pappa lite senare och kolla om min garanti gäller, men jag vill inte ha en sån där mobil även om den fungerar för den är sämst iaf men det fattar ju inte mamma och pappa! Och jag vill inte lämna in den på lagning heller för då måste jag ju vara utan mobil en vecka? så ge mig en ny, tack :)

Kommer åka tillbaka till Robin senare, runt sex tror jag det skulle bli, så då skulle dom vara söta och hämta upp mig :) nu ligger jag i sängen och kollar lite på tv och väntar på att något ska hända

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0