fredag den 13!

det är ju idag.. otursdagen.. visste ni att på flygplan så finns inte rad tretton? det går 9,10,11,12,14 osv.. det tycker jag är lite kul..men mitt otursnummer är ju liksom 22 och den raden tar dom ju inte bort haha. men om dom skulle ta bort varenda människas otursnummer skulle man väl få sitta i en rund ring på flygplansgolvet eller något..

Snart åker jag in till stan för att möta upp R och sen ta bussen hem till honom så jag ska snart packa ner min dator (eftersom jag har lite filmer på den som vi ska se) plus lite kläder och sånt.

Håller förtillfället på att baka muffins! och ska ta med en eller två till honom. men vi hade inga såna där bull/muffins formar så jag får ta våran metallform för muffins. men problemet är att det bara får plats med 6 stycken.. så det tar lite längre tid än jag hade hoppats aja dom blir nog supergoda iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0