dags för uppdatering.

torsdag: kök hela dagen vi lagade kyckling med olika tillbehör. Efter det träffade jag sandra på stan pch vi satte oss och fikade och pratade det var mysigt efter det när klockan var runt halv sex gick vi till spegeln för att se new moon. Jag tyckte iaf att den var väldigt bra längtar till nästa film hihi. När den var slut sa vi hejdå och jag åkte hem.

Fredag: började med svenskaprov, men det gick ganska bra tycker jag. Efter det idrott och sen slutade vi, då var klockan 11. Gick runt på stan med lite folk och efter några timmar var det bara jag och jessica kvar, jag väntade på johanna och hon på sin mamma. När johanna kom fortsatte vi gå på stan lite för hon skulle klippa sig, det blev skitfint. Åkte hem till mig och hämtade lite saker och sen bar det av till henne, vi kollade lite på idol och skulle kolla på film men då hände lite saker så det blev verkligen inte som vi hade tänkt oss tack så mycket för det. det blev allt annat än en rolig tjejkväll, mer vara ledsen och må illa. när klockan var halv två bestämde vi oss för att skita i såna som förstör och började kolla på film. Den var slut strax efter tre så vi la oss och prata ett tag och somnade runt fyra.
johanna älskling vi gör om det någon dag, och skiter i mobiler och datorer <3

Idag vaknade vi kvart över tio för johanna skulle till sin mormor, jag kom hem vid tolv, somnade och sov till halv fem. idag mår jag bara illa.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0