aldrig mer något med maräng!

mina cupcakes gick åt helvete -.- eller chokladmuffinsarna blev bra och fina och så.. sen när jag skulle göra marängen ville den inte samarbete med mig. man skulle få fina "toppar" ovanpå men min maräng rann bara ut så det blev nå jävla marängtäcke över alltihopa! Sen skulle jag ha smält choklad på marängen men jag gav upp istället, kanske gör det imorgon istället, eller något. två timmar till ingen nytta, tack för den!

 

Nej nu är det färdigbakat för den här månaden nu är det inge kul längre!

Ska väl ta och sova kanske, har ju skola imorgon och går upp kvart i sju så man måste ju sova lite iaf.

Sov gott hörs imorgon!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0