snart jullov!

Det är bara 9 dagar kvar sen är det lov! Jag tycker att det är så mysigt när folk börjar sätta upp stjärnor i fönstren och ljus på balkongerna och så hör man julmusik i stortsett överallt. Bara snön som fattas..

helgen har tillbringats med R vilket inte är så ovanligt hehe. vi har varit hemma hos mig och kollat på film och myst. I fredags hade mamma kompisar här så då betalade hon mig och R så vi kunde äta ute, det var väldigt gott. Därefter blev det ju idol såklart och jag visste att Erik skulle vinna, ganska uppenbart. Det spelade inte mig någon roll vem som vann för båda är väldigt duktiga!

nu sitter jag och kollar på the holiday, mysig film tycker jag ska nog göra mig en kopp te.
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0