orkar inte

har inte haft orken att uppdatera i helgen, som har spenderats med min älskling. Har kännt mig lite halvt borta hela helgen, förkyld och trött. kollade på idol i fredags iaf, jag är mycket glad att tove åkte ut hehe! i lördags sov vi till ett.. och vid fyra åkte vi två och sandra till stan för att gå på bio, det blev luftslottet som sprängdes, inte lika bra som de två första tycker jag men helt klart sevärd :) kom hem runt tio på kvällen, jag vet inte vad jag och robin gjorde när vi kom hem men plötsligt var klockan iaf halv tre så då bestämmde vi oss för att sova, jag tror jag somnade inom tio minuter. Väcktes tio idag, jag gick upp. han sov till halv tolv.. men har bara tagit det lugnt idag, kollat på lite film och så.

imorgon är det skola igen och jag orkar inte! får trösta mig med att det snart är jullov iaf!
efter skolan så ska jag träffa ellen ett tag det blir trevligt :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0