oj dags för uppdatering

ja jag sov ju hos jessica i onsdags, först hem till hennes mormor för att baka pepparkakor och lussebullar. Sen klippte hon sig och det blev väldigt fint! Åkte hem till jessica och kollade på en film sen gick vi och la oss och pratade innan vi somnade mys.

i torsdags hade vi sista  varmköket på ett tag, skönt jag slipper gärna hehe. Var med robin ett tag efter skolan men annars var det inget speciellt då.

hmm i fredags sov robin hos mig, filmmys som vanligt!

lördags hade jag och min älskling 11 månader shit vad tiden har gått snabbt sen vi träffades första gången! på kvällen var det filmkväll hemma hos johanna med "det gamla gänget från högstadiet" skräckfilm och snopptårta haha det är grejer. Sen tog jag och alva bussen mot stan tjugo över tolv efter en snabb träff med våra pojvänner. Vi tar samma buss hem från stan också men då visar det sig att vi måste vänta en timme! ringer mamma och hon hämtar oss klockan ett i stan, tack mamma :)

Idag blev det stan med alva, köpte julklappar så allt är klart, ska köpa en extra sak till robin på mellandagsrean sen också :)

imorgon har jag skola fast halva sveriges befolkning redan har jullov! jag får jullov på tisdag surt!

aja det är chilldagar med typ julfilmer och sånt :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0