min tisdag:

vaknar åtta av att det är jättekallt i rummet, smsar robin och han säger att det är jättemycket snö ute hos dom. Jag orkar inte gå till fönstret och kolla om det snöar här i stan också, somnar om och sover till klockan ringer halv elva. Går och duschar sen klär på mig, äter en snabb frukost och går till bussen för att ta mig till fyris. När jag kommer utanför dörren är det fan nästan snöstorm och massa snö på marken haha så det var bara att dra upp luvan över huvudet. På fyris blir jag iaf sminkad, och får hår och naglar fixade det var faktiskt rätt kul! Och fint blev det, tycker jag. Ellen är duktig :)

imorgon kort skoldag därefter vara med jessica och sova där, får se om jag bloggar då annars blir det på torsdag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0