ledig + läkarbesök

åh så skönt att vara ledig! Endast min klass som var det ååh sovmorgon! Älsklingen sov ju hos mig och han skulle till skolan idag som vanligt, så även fast jag ska få sova hela dagen om jag vill så gick jag upp kvart över sju och fixade lite frukost på sängen åt honom! När han hade åkt till skolan gick jag och la mig igen, sov till tolv.

Har ju problem med min handled sen jag bröt den för snart 4 år sedan. Så mamma har typ skickat in något papper till försäkringskassan så jag kan få ersättning. Men jag var tvungen att åka till sjukhuset för att en läkare skulle bekräfta att jag faktiskt har problem.. Aja åkte dit vid två, läkaren (som bröt så kraftigt på tyska att jag inte hörde vad han sa) kände på handleden, tog ljusbilder, mätte och hade sig, han kom fram till att jag har nedsatt funktion i min handled, och att det beror på att jag bröt den (allt som jag redan visste) sen var det inte mycket mer, om jag har tur växer "problemet"bort.. ska få komma tillbaka om ett år..

Men jag kommer iaf få pengar för skadan hihi.

imorgon är det helg! skönt, väldigt skönt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0