annandag jul

har fått ännu fler läsare till min lilla blogg, vad roligt! <3

men nu är det ju som sagt annandag jul (det kallas väl så eller är det bara vid påsk? xD)
 iaf den 26 december och fem år sen tsunamin i thailand. En av pappas bästa kompisar med familj åkte dit, bara mamman som kom hem igen. Men har iaf hört att hon har skaffat en man igen och dom har fått ett litet barn, det är starkt gjort tycker jag att fortsätta kämpa och inte leva resten av sitt liv ensam!

jag slapp åka med till mina kusiner! inte för att någon bryr sig kanske men ändå. väntar på att robin ska komma hit men det har tagit ett tag så vi får se när han dyer upp.

Läste Kissies inlägg om att mellandagsrean bara var för fattiga förortsbor. Åt det kan jag bara säga: HAHA!
jag är inte ett dugg avundsjuk på den där bruden (som man tydligen är om man inte håller med henne) mellandagsrean är ju för att affärerna kommer få in nya saker och då behöver sälja det dom fortfarande har kvar därför sätter ner till lägre pris så det går åt snabbare. och visst om man är skitrik kanske det inte spelar någon roll men om man lever på studie/barnbidrag som dom flesta faktiskt gör är det ju skitbra med mellandagsrean. då kan man ju köpa fler saker.

eller har jag fel nu?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0