3 dagar

måndag: Ganska lång dag i skolan och efter det hem till R, då vi inte hade träffats på 4 dygn.

tisdag: kort dag, var med några i klassen på stan och gick runt, vid sex var det föräldrarmöte på skolan som vi också kunde få följa med på, är nu helt förvirrad över alla val som måste vara klara i januari! Jag och mamma fick skjuts av jessica och hennes mamma hem runt åtta, skönt då slapp vi krångla med buss och jag hann hem till desperate housewifes haha.

onsdag: slutade elva! Jag och Jessica satte oss på ett fik för att göra klart en inlämningsuppgift, vi satt där ungefär en och en halvtimme med våra gigantiska bakverk. När vi var klara gick vi lite på stan innan jag mötte upp robin som skulle sova hos mig. Vi kollade lite på film och tv. Senare på kvällen låg båda med feber, inte så hög men ändå. det var mysigt <3

idag blev det ingen skola för mig eftersom jag hade lite feber imorse också. Robin stannade hos mig och så kom hans mamma och hämtade honom vid fyra. Men imorgon är det fredag så då tror jag att jag går till skolan. och sen blir det väl hem till robin hehe.

dålig uppdatering men ska fösöka bättra mig!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0