25 december

värdelös dag, har nog aldrig haft så här tråkigt i hela mitt liv. Typ suttit på mitt rum och gjort absolut ingenting, bara varit på dåligt humör. inte ens på tv är det något kul.
nej fy f*n vad trist.
och nej jag tänker inte följa med till mina kusiner (även fast jag sa förra gången att "nej men nästa gång då kan jag åka med" men kom igen det sa jag ju bara för att slippa den gången) mamma och pappa kan ju försöka tvinga mig, jag vägrar sitta med alla och äta mat och se glad ut och skratta åt deras torra skämt. det är ju ändå mammas syster, inte min. och ändå bara dom vuxna som pratar så vad har jag där att göra egentligen?

kollar på mobiler och systemkameror på internet för att jag inte fick något av det igår.. och även om jag inte har råd med något av det så kan man ju alltid kolla -.-

hoppas verkligen att eran dag har varit bättre än min!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0