2 januari!

gott nytt år på er! ;)
mitt nyår var väl inte speciellt roligt alls... jag och robin gjorde iaf en 3 rätters på början av kvällen och det vart riktigt gott! (bilder får ni senare)
jaha sen gjorde vi inte så mycket, skulle ta bussen in till stan och slottet kvart över elva.. bussen kom tjugo i tolv, full med "packade" fjortisar och coola killar som skrek "bira bira bira bärs bärs bärs" hela vägen in haha ;) jaja sen började vandringen upp till slottet, snöade riktigt mycket och jag gick i klackskor inte den bästa kombinationen. jobbig väg upp till slottet men upp kom vi, precis när klockan slog tolv! en nyårspuss blev det ju också såklart ;) hittade lite annat folk som vi kollade lite raketer med och sen började vandringen nedåt igen lika jobbigt att komma ner som att komma upp ;)
sen skulle alla på olika fester så jag och robin skulle hem igen, började dra oss hem halv ett, var hemma efter 3. kan försöka dra det snabbt, bussen skulle komma om 39 minuter, gick in och väntade, gick ut, bussen gick 9 minuter för tidigt nästa gick om en timme, tog en annan buss 3 hållplatser. gick till statoil. gick till en busshållplats bussen skulle då komma dit om 10 minuter, den kom inte på 25. så vi gick även sista biten hem! observera att trattoarerna inte var plogade alls och jag gick i mina klackskor ;)
nja nyår var sådär men maten var god! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0