25 november

helt otroligt.. det är snart december!

hade sovmorgon idag, superskönt! kom till skolan och har haft en lektion hela dagen, fast en tre timmars lektion, egentligen har vi en och en halv idag och samma imorgon, men flyttade ihop båda till idag så vi får sluta tidigare imorgon och så man kunde bli klar! ;)

och jag blev klar, yes! skulle göra en power point presentation, ett collage och ett litet faktahäfte att dela ut till klassen. visst går väl hyffsat snabbt men att hitta info var inte det lättaste kan jag lova! men blev ju klar iaf som sagt, så om någon vill veta något om Radisson hotellen.. så fråga mig haha ;)

är hemma nu och har extreeemt tråkigt, men det är ju fredag imorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag vill bara att tiden ska gå snabbt :o vill ha den 21 december nuuu!

2010-11-25 @ 16:46:48
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0