dagens sista..

ligger i min säng och lyssnar på musik, efter att ha sett filmen "P.S i love you" är jag ganska inne på irländsk musik eller vad man ska kalla det haha ;) sök på "Gallaway girl" så får ni se vad jag menar!

vet ni! idag drog jag tumme ur röven och tränade!  jag har ju kört lite på mitt stå på ett ben, och det funkar faktiskt men vill ha lite snabbare resultat, och nej jag tänker inte bli supersmal och gå ner 20 kilo, jag vill ha en fastare mage :) iaf jag följde faktiskt en video på youtube, 8 minutes abs. där dom kör magträning i åtta minuter, bara att följa efter! ska köra det där programmet varje kväll nu är min plan. fast om några dagar kommer jag säkert sitta här med min chipspåse igen, så typiskt mig ;)
ska slänga in en extremt "gullig" bild som min pojkvän tog på mig igår!
eller nej skoja bara kollade igenom bilderna och jag såg ut som en mupp på varenda bild haha
ni får en från i fredags istället!
fast måste ju tillägga att jag ser ut som en mupp här också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0