vad har hänt egentligen?

har precis tittat klart på efterlyst och kände att jag måste skriva ett inlägg om en händelse... Det var en 73 årig tant som blivit våldtagen, hon hade tydligen halkat på väg hem så hade en man kommit och frågat om hon behövde hjälp och därefter dragit in henne bakom en buske och fullbordat en våldtäkt.. hur sjuk är man inte om man ger sig på en försvarslös gammal tant? man är sjuk om man våldtar överhuvudtaget men speciellt bebisar och gammla är ju hemskt att höra, såna som inte ens kan försöka göra motstånd... blir så arg på sånt där! fy fan.


aja har ju som sagt sett klart efterlyst och nu ska jag sätta på en film som jag började se igår men jag stängde av efter ungefär halva filmen så nu ska jag se klart den, så får vi se vad klockan är så kanske dt blir en till film eller sova..

 

imorgon har vi "restaurangkök" alltså ska vi laga mat till gästerna som kommer och äter på restaurangen som vi har i skolan. det kommer nog bli ganska kul, men jävligt stressigt! och sen ska jag vara med min älskling, åh vad jag älskar honom <3

 

 en glad hund :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0