uppsala

hej jag överlevde flygresan! jag orkade faktiskt inte försöka hitta internet igår, det blev att kolla på film, prata med robin och sova..

vaknade halv elva imorse, sminkade mig och drog på mig kläder, åkte sen till stan för att möta upp jessica som jag inte träffat sen skolan slutade. så det var kul och vi hade mycket att prata om! ♥

men nu börjar jag bli orolig, robin har inte haft mobilen på på hela dagen, de skulle ha tagit flyget hem vid fem, men det har varit flygstrejk där i grekland så jag har ingen aning om vad som händer... det känns ganska jobbigt.

men vi får väl se om jag hör av honom snart, jag skriver senare. puss








update: han är påväg till mig nu! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Fick syn på din blogg genom bloggtrafik. Tänkte fråga om du kanske ville att jag följer dig genom Blogglovin'? Följer du mig så följer jag dig! (:



MVH Sandra.



2010-07-27 @ 01:01:00
URL: http://aloura.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0