Min dag (från listan)

ligger lite efter så får köra lite dubbelt vissa dagar.

eftersom klockan bara är ca halv två finns inte mycket att berätta, dessutom har jag redan berättat min morgon i förra inlägget, men kan fortsätta därifrån ;)

har legat i sängen sen jag vaknade och 3an har stått på, förtillfället är det Oprah som går, men det var inte så intressant idag tycker jag.
kommer antagligen ligga kvar här i stort sett hela dagen hehe.. ska gå ut och ta mig lite frukost snart också.

hmm.. sen vid tre är det repriser från top model och efter det är det project runway, det brukar jag kolla på..

senare ikväll blir det middag, duscha, halv åtta hos mig och robinsson.

juste jag ska öppna luckan för idag på chokladkalendern också hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0