I min handväska (från listan)


var duktig och tog kort på innehållet ;)
vi kör från vänster till höger, uppifrån och ner.

1. headset till mobilen (viktigt)
2. hemnyckel och någon annan nyckel som jag inte vet vart den går.
3. vantar.
4. plånboken (viktig)
5. pennor och ett sudd
6. kort som "intygar" min pstav (ifall jag skulle råka ut för något så står det att den sitter i så igen försöker ta ut den, typ ;) )
7. läppglans
8. handledsgrej ifall jag får väldigt ont. den ger stöd och ökar blodcirkulationen.
9. häftet där jag har alla anteckningar, papper osv..


de här sakerna ligger alltid i väskan till skolan (när jag inte använder det hehe) ibland har jag med min necessär men valde att inte ha med den då den inte låg i min väska idag.

och såklart är innehållet lite annorlunda när jag ska åka till robin efter skolan!

Kommentarer
Postat av: A D I N A '

fin blogg :]

allt bra ?

2010-12-15 @ 18:03:54
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: lisa ♥

fin blogg!:)

2010-12-15 @ 19:16:27
URL: http://lisabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0