7 december

hejhej!

hade ju svenskaprov idag i litteraturhistoria (?) det gick... sådär eller jag svarade på rätt mkt sen är frågan om det är rätt haha! ;)

sen hade vi idrott, lite basket och lite step up.. sen var det dags för arbetsmiljö och säkerhet.. sen slutade vi!

gick på stan med Madde och Fanny, åt på max och gick runt i affärer.. det var 20% på allt på vero moda, fick med mig en tröja + en goodiebag som innehöll; halsband (inte min stil), nagelfil och ett headset. haha ;)

färgade och noppade även mina ögonbryn, sjukt nöjd! rekommenderar starkt La Diva i uppsala när det gäller ögonbryn! ;)

kom hem för ca en timme sen och idag står desperate housewives på schemat!


imorgon väntar en ny dag, då blir det gränby med josefinfinfin... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0