15 december

kan börja med att säga stort grattis till Jacqueline som fyller 18 idag! :D
vaknade typ 5 imorse av någon märklig anledning, låg vaken i 40 minuter och väntade på att de på radion skulle säga vad klockan var? skumt haha ;) somnade iaf om efter ja 40 minuter och vaknade sen igen när larmet på mobilen gick, men ville inte gå upp ur sängen, det är svinkallt i mitt rum.
och jag menar det! om jag ställer en läskflaska en meter från fönstret så är läsken fortfarande kylskåpskall efter 3 dygn? ;)
hade bara 2 lekioner idag så det var skönt, men har absolut inget att göra nu så jag fortsätter väl på min lista om ett tag hehe.

Kommentarer
Postat av: Erica♥

fin blogg :)

2010-12-15 @ 13:10:16
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0