12 december

igår åkte vi ju hem till mig, var här runt halv sex kanske? åt mat en halvtimme senare; pasta carbonara. efter det gick vi till ica och köpte lite onyttigheter. bakade rocky roads när vi kom hem igen, det var supergott, ska dock använda ljusare choklad nästa gång!

sen kollade vi på film, sex and the city + 7x lika barn leka bäst. våran plan var att vara uppe länge så vi klarar att sitta uppe ikväll! klockan kvart över fyra så la vi oss, hehe.. vaknade två imorse ;)


just nu händer inget speciellt, robin kollar på family guy, och jag sitter vid datorn ;)

senare ska vi möta simon, han får väl "köpa ut" energidricka åt oss eftersom att det är 18års gräns på ica ära mig haha helt stört..

och ännu senare åker vi in till stan för nattbio!

Kommentarer
Postat av: emmi

Var med i min tävling om att vinna örhängen, julkort och en länkning! Du har tills den 15:onde december på dig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

Kram fashiontwisted

2010-12-12 @ 16:28:08
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0