"sommartider, det är sommartider"

som jag misstänkte började dagen sådär.. restaurangkök... och eftersom det nyss har varit påsklov kom typ 5 sällskap totalt? vi som jobbade i den så kallade kallskänken fick totalt lägga upp två förätter och en efterrätt.. värdelöst :P
och som efterrätt hade vi gjort äppelpj och till det skulle det vara vaniljsås, men den blev misslyckad så vi tänkte servera glass till, men neej våran lärare skulle absolut ha vaniljsås så han smälte glassen i micron, det blev inte vaniljsås det blev smält glass. stackars den kunden haha! ;)
aja slutade kvart över fyra, jag, jessica och jacqueline bestämde oss för att skita i bussen och gå ner till stan istället, (det var ju underbart väder)mycket duktigt av oss och förvånande nog gick även philip, robbin, timmy och alexander! vi ställde oss på stora torget där även flera andra som vi känner var.
jag, J och J gick och köpte kulglass, jag tog polka och melon de godaste enligt mig ;)
sen gick jag och bokade tid för hättaslingor! det gör ont som fan men vill man va fin får man lida pin right? ;)
på onsdag klockan tre blir det av!
nu tittar jag på top model :)
jag vill ha sommar och sol, jag vill vara BRUN, ska köpa solariumkort tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0