som jag trodde..

så nu är påsklunchen avslutad, jag åt två bröd och två skivor skinka haha ;) smsade just mamma och frågade vad vi skulle äta hemma och svaret blev "påskmat" såklart!
jag tycker att man borde äta kyckling på påsken, när jag flyttar hemifrån ska jag starta upp den traditionen, kyckling på påskbordet istället för sill och lax och sånt :)
vi skulle ha tagit bussen hem till mig vid fyra men eftersom vi var tvugna att föra över filmer till datorn vi ska ha med oss till sälen så hann vi inte med den bussen, så vi tar den vid fem.. jag är röksugen och vi har bara cigg hemma hos mig..robin har ju sitt snus iaf..
aja vet inte vrf jag skrev egentligen haha menmen.. ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0