ibland vill jag bara raka av mig håret!

jaja inget speciellt hände i skolan så ingen idé att skriva om det för ingen bryr sig nog ändå ;)
klockan tre hade jag frisörtid för att slinga håret med hätta, att dra ut håret ur hättan var inte så farligt men sen att kamma ut håret som hon hade dragit ut, jag lovar jag höll på att dö haha fy i helvete. la iaf i en blekning och sen en toning så håret har en jämnare färg men det är typ oranget eller något liknande iaf, mamma skulle nog kalla det gyllenbrunt jag kallar det oranget, asså det är väl inte fult.. men det är inte vad jag vill ha?
ska iaf få låna agnes silverschampoo och se om det förbättras :)
imorgon har vi iaf kök igen! suck.. och slutar tjugo över fyra höll på att säga att det inte gör något för att det är sol men den får inte jag uppleva speciellt mycket eftersom köket ligger inomhus suck! aja efter skolan ska jag och jessica äta cupidosallad och plugga lite, vi funderar även på att ta med våra kameror och knäppa lite fina kort!
pusspuss!
härlig låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0