förlåt för dålig uppdatering

hmm nu ska vi se, det var ett bra tag sen jag skrev nu, tisdags tror jag det var.. aja då börjar vi med onsdag!
på morgonen kom rfsu till skolan och skulle prata sex med oss ettor, tjejer för sig och killar för sig, det var lite tråkigt tycker jag haha. Det var iaf tjejerna i vår klass och en till som skulle ha tillsammans, det var en kille som pratade med oss och som jag trodde lärde jag mig inget nytt. tyckte lite synd om killen som försökte få igång diskutioner men lyckades inge vidare eftersom ingen ville säga något, tråkigt!
efter skolan åkte jag och jessica hem till henne, det var långt att gå från bussen och det regnade och blåste, inte mysigt! när vi äntligen var framme satte vi oss och gjorde en "läxa" gjorde te och kollade på tv. senare gjorde vi mat också. Efter maten slingade vi håret på mig, det blev inte så stor skillnad, besviken!  var hemma vid elva.
torsdag:
kök hela dagen, vi friterade äpplen och fisk, efter skolan kom robin hem till mig, mysigt!
Fredag:
inget speciellt i skolan, åkte hem till robin när jag slutade, vi åt tacos och kollade på talang, jag kollade på film medan han spelade jag somnade efter en halvtimme ;)
idag är det lördag, vaknade tidigt och det är varmt ute! jag hoppas det blir grillat idag! senare ska jag göra friterade äpplen tror jag, robin tyckte att det var så gott så han vill att jag gör såna, så vi får se om det blir av!
skriver troligtvis senare, min kamera är på laddning så det blir inga kort, fan jag måste skärpa mig med sånt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0