fake free

jag är så trött så jag kommer somna vilken sekund som helst känns det som, och det vill jag ju inte för då missar jag desperate housewives haha ^^
matte svenska engelska lunch. sen kom några från något som kallades fake free och skulle prata om alkohol tobak och droger stog det jaha det kan bli intressant tänkte jag, jag hade fel dom pratade hur företag försökte lura i folk att köpa/dricka alkohol, inte alls så intressant jag hade hoppats på.
imorgon är det sex och samlevnad på schemat, antagligen kommer dom prata om saker man redan vet meen vi får se ;)
eller som min svenskalärare sa: imorgon har ni inte svenska, ni har sex istället!


ska hoppa in i duschen nu innan mina program börjar!
hörs senare
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0