paradise hotel/ bakning

paradise, är nog ett av de mest blåsta program som någonsin gjorts haha det går ju inte ut på någonting.. typ ha sex? Men det är väl just därför det är kul att se på, för att det är så patetiskt. Jag skulle aldrig ställa upp i ett sånt program. tror jag... beror på om jag skulle få pengar för det.. såklart! ;)

Så fort mamma kommer hem från affären ska jag sätta igång att baka också. känner mig som en riktig liten bagare. Den här gången blir det så kallade "hi-hat cupcakes" som jag enklast kan förklara såhär; chokladmuffins med marängtopping doppad i mörk choklad. Har aldrig gjort det förut men det såg så gott ut så jag tycker det är värt ett försök! det är gott att vara onyttig

här kommer fem saker ni inte visste, eller kanske visste om mig:

* jag har cellskräck, får panik om jag lägger täcket över huvudet.
* jag tycker bara om att åka buss när det är mörkt ute
* Jag tror på spöken/andar, för jag har bevis
* Jag har alltid velat åka luftballong
* Jag har väldigt svårt att lita på folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0