åh..

jahapp då ligger jag i robins säng och kollar på idol, han spelar... ovanligt..
Vet inte vad som händer imorgon, robins mormor fyller typ år så dom ska dit tror jag.. och då åker väl jag antagligen hem ett tag.

Det har blivit hyffsat mycket uppdatering dom här senaste dagarna visst? tycker jag har bättrat mig om man jämför med förut då jag skrev typ en gång varannan dag hehe.
men det är skönt att skriva av sig, även om man inte har något speciellt att berätta om. Tror jag skriver mest för min skull men det är ju kul att det finns folk som läser också tack så mycket :D

Nu blev det reklampaus i idol så jag lägger in en hissar och dissar lista direkt efter det här inlägget, när jag ändå har tid :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0